1 december ´13 - Första advent

Så hur slutade kvällen igår då? Vid elva ringde jag Mike och vi babblade (hans uttryck) till fyra på morgonen. Äkta/gammal/vadmannusäger kärlek rostar aldrig. Vi pratade allvar, vi skrattade, vi skrattade lite till och så pratade vi allvar. Som bara vi kan göra.

Sen över till det läskiga. När vi lagt på luren gick jag och la mig och sov så farligt djupt. När jag vaknade på morgonen hade mitt alarm gått på i någon halvtimme utan att jag reagerat, Jojan hade ringt, Jojan hade gått hem till mig och knackat och plingat på dörren och Jason hade rivit ner halva lägenheten. Och så vaknade jag och försökte fatta vad som hänt. Helt hjärndöd.

Jag har varit och handlat en jävla massa mat under dagen och nu ska jag gå hem till mina föräldrar på någon adventsgrej med alla grannar.


Trots att jag har fint lockigt hår och snyggt smink idag så blev ingen bild bra, så jag tog en bild från i höstas istället som stämmer ganska bra in på hur jag känner mig idag. #svartsvårochsuddig och så får vi ju inte glömma T-Rexhanden heller. Den börjar bli en tradition.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0