19 december ´13 - Who cut out all of those beautiful stars?

Igår kväll åkte jag hem till Tommy. Jag åt mig igenom hans kylskåp, spelade på hans jaglärmigaldrigvadallatvspelsapparaterheter och tittade på youtubeklipp på hans telefon. Betedde mig som ett barn, med andra ord. Men han är ju van vid att alltid ha en unge hos sig, så han brydde sig nog inte. När han somnat stoppade jag om honom och smög mig ut ur lägenheten lagom som ett maffiagäng ställde sig utanför porten. Våldtäktsklockorna började dunka i huvudet och bröstet och jag blev på allvar livrädd, men tog upp telefonen och ringde Alex som lugnade ner mig.

När jag kom hem hade Jasonbebisen fått feber, så jag klappade honom medans jag pratade med Mike i telefon. Vi pratade hela natten och idag var planen att städa upp lägenheten, men Jasons feber kom tillbaka och jag trodde att jag blivit magsjuk eftersom jag fick ett så kraftigt illamående att jag inte kunde göra något annat än att ligga i sängen och vilja dö... eller kräkas. Jag lyckades iallafall slå in fjorton paket innan, så något bra fick jag gjort.

När jag mådde lite bättre tittade jag på "The holiday", pratade först med Cissi och sen med Alex. Jag lyckades även ta mig ner till affären och köpte mjölk, cola och blåbärssoppa. Efter två glas cola kändes illamåendet bättre.

Imorgon ska jag och Lovisa ge oss ut på stan för att fixa dom sista julklapparna.


Från "The holiday". Ett sånt här tält ska jag ha någon gång i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0