20 januari ´13 - Senaste veckan

Jag smög hem till mina föräldrar för att utnyttja internet några timmar. Jason hittade mig snabbt och la sig bredvid mig och somnade. Jag hade också velat sova lite. Inatt var det omöjligt, men vid femtiden lyckades jag.

I måndags kom Aleksander hit. Före det tillbringade jag hela dagen med att storstäda lägenheten, handla mat och hämta grejer hos mina föräldrar. I slutändan blev det så mycket att bära att jag fick be om hjälp och Lovisa och Christoffer fick rycka in. Dessutom behövde jag köpa snus och kunde ge kvinnan i kassan sitt dagliga skratt när jag ställde mig i kassan med två kuddar i famnen. Jag och Aleksander har i alla fall haft världens bästa vecka med alldeles för mycket mat och lite sömn. Det var första gången han var i Malmö så jag hade mycket att visa och fortfarande mycket kvar, men det fixar vi nästa gång. Han fick träffa min familj och efter att jag varit på ett kort möte på Arbetsförmedlingen fick jag världens finaste ros av honom. ♥

Skillnaden mellan hur mycket smör vi har på knäckebröd. Gissa vilken som är min...
 
Aleksander stannade till på fredagen och på lördagen var jag och Jojan och såg Tim Burtons nya Frankenweenie. Jag gillade den och det var roligt att se en svart/vit film på bio. ^^
Idag har familjen varit hemma hos mig och fikat och imorgon åker jag antagligen till Varberg igen för att gosa lite med Aleksander och mycket med hästarna som finns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0