14 maj ´13 - It's a beautiful day

Idag har allting varit äckligt Disneybra.

Jag vaknade klockan sju och bara kände på mig att det skulle bli en riktigt bra dag. Jag gick upp ur sängen, öppnade balkongdörren och fåglar flög in och hjälpte mig att klä på mig och flätade mitt hår. Samtidigt som jag åt en nyttig frukost med mörkt bröd, salami, sallad, gurka och blåbärsjuice kunde jag höra U2's "Beautiful day" i huvudet.

Vid halv nio kom Silas som också var på jättebra humör och vi gosade framför Grey's anatomy (Jag började med femte säsongen för några veckor sedan, efter det såg jag andra säsongen, sedan tredje och nu första. Duktigt...) tills min tvättid började. Jag körde några maskiner och sedan gick jag och Silas ut på en promenad. Det började regna och det var så himla skönt.

När jag kört några tvättar till, tog vi ännu en promenad och gick hem till mina föräldrar och hälsade på pappa som Silas blivit väldigt förtjust i trots att de bara träffats kort en gång tidigare. På vägen hem kom jag på att jag haft full pli på Silas hela dagen. Han har gått fot och det har inte varit några hundslagsmål trots att vi mött flera hundar under dagen.

Vi firade genom att bre ut oss i min underbara 140-säng och när han gått hem handlade jag mat och lagade en vegetarisk gryta och sedan har jag tillbringat resten av kvällen med att vika tvätt. Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan gå och lägg mig. Jag ska ha Silas imorgon och sedan vara ledig i några dagar innan jag börjar jobba.

Life is goooood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0