30 november ´13 - Not one of us

Ååååh, vad trött jag blir!

Det har varit en väldigt bra vecka. Jag har mått jättebra och det har inte varit något problem med någon och så höll det såklart inte över helgen. Ett gäng kompisar skulle ha en mysig kväll tillsammans, men det har slutat med att alla sitter ensamma i sina lägenheter och är ledsna, besvikna och skäms. Bra lördag. Verkligen.

I två år har vi alla haft en Friends/How I met your mother-relation och nu växer sig sprickan större och större hela tiden. Ikväll sa två av dom upp kontakten till slut och resten vet jag inte vad jag ska göra av. Jag är glad att vi tog vara på sommaren till 110 %, för det skulle bli vår sista tid ihop som hela gänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0