24 april ´14 - The stag

Jag ska skriva om Värmland så fort jag får lite mer tid, men just nu kommer Alex om några minuter och då ska vi titta på hans nya lägenhet.

Igår fick jag en tidig födelsedagspresent. Andrew Scott's nya film The stag har kommit ut och jag kunde äntligen se den. Jag har väntat sen i höstas och hade fått för mig att den skulle komma i januari, så jag fick vänta ytterligare två månader men igår var det dags. Jag duschade, satte på mig en mysig pyjamas, plockade fram vit choklad och kopplade in datorn i tv'n och tryckte på play. En halvtimme in i filmen ville datorn och tv'n inte sammarbeta längre, så jag fick se resten på datorn.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0