14 augusti '14 - Fisk

Jag har varit i full gång hela dagen. Jag började med att gå till ortopedkliniken och kolla mina fötter. Dom har undersökts och skannats. Jepp, jag är inåtfotad men jag har en väldigt bra rörelse i dom trots att jag haft fel skor i tio år. Jag ska dit igen om två veckor och äntligen få inlägg. Fint kalas som kommer gå på nästan 1500, men det får det vara värt. 
 
Efter det gick jag och Jojan och åt lunch och sen handlade jag mat. Efter det åkte jag till Emporia och köpte nya gympaskor så att inläggen får lite hjälp på traven. Bye bye converse... 
 
Nu ska jag springa till bussen. Jag, Jojan och Jeanna ska dricka vin och snacka skit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0