15 februari ´14 - Dagen efter

Det var en riktigt lyckad kväll igår. Jag och Jojette tog en taxi till hennes föräldrars hotell där vi pratade och drack vin i några timmar. Sen kom Alex och då gick vi vidare till ett annat lugnt ställe där jag fick en drink som inte smakade någon alkohol alls, men som kanske innehöll mer än vad jag kunde förstå. Det är inte lätt att vara vuxen och stilfull på tom mage, så kvällen slutade ändå med huvudet i toalettstolen men det var faktiskt värt det. När jag kom hem tog jag en dusch och däckade till Epic för tusende gången. Allvarligt talat, jag har försökt se den sen i somras men somnar varenda jävla gång.

Idag har jag stannat kvar i sängen hela dagen, förutom en liten vända till affären där jag köpte bacon och blåbärsmuffins. Med magen full av allt möjligt kunde jag äntligen se Disneys nya Frozen. Jag har väntat på den i så många år och läst att den slagit alla Disneyrekord och idag var dagen kommen.

Och ja... Jag förstår inte riktigt hypern över den. Jag måste nog se den ett par gånger till, för jag blev inte särskilt imponerad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0