13 juli ´14 - Roadtrip!

Jag har varit med Mike typ sex gånger under nästan två veckor. Så fort jag får tid över sätter jag mig på tåget, umgås med honom i några timmar och åker sen tillbaka på kvällen.

Hur trött jag än är på tåg just nu så ska jag sätta mig på tåget imorgon igen. Jag och Jojan har en roadtrip planerad i Halland under dom fyra lediga dagarna.
Måndag: Åker från Malmö till Varberg. Jojan ska träffa Carro och Tiny, jag ska träffa Linn. På kvällen åker vi till Falkenberg och sover hos Jojans föräldrar.
Tisdag: Åker från Falkenberg till Varberg. Vi ska hänga med Linn under dagen och på kvällen åker vi till Zacke och Cissi och sover där.
Onsdag: Från Varberg till Kungsbacka/Malmö. Jag och Jojan skiljs åt. Hon ska till Kungsbacka och jag måste tillbaka till Malmö eftersom Nellie kommer hem. ♥

Båda två har ringt runt hela dagen och försökt fixa dom sista detaljerna och nu verkar allting gå som vi vill. Förra gången jag var i Varberg blev det lite väl mycket alkohol, ett för långt samtal om min döda pojkvän och dålig sömn. Men den här gången blir det nog lugnare. Cissi och Jojan ska äntligen få träffa varandra för första gången. ^^

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0