4 mars ´14 - Pappahelg!

Den här helgen har jag varit i full gång hela tiden. Det har varit en riktig pappahelg. I fredags hade vi tv-kväll och bara slappade i tv-soffan och under lördagen var vi ute i Svågertorp och shoppade loss. Jag blev riktigt bortskämd med nya lakan, en sminkväska, schampoo, diskmedel (yes, nu är jag vuxen) och en blu ray-spelare. Vi var även och kollade på nya träningsskor, men bestämde oss för att avvakta. Efteråt åt vi på McDonalds och sen åkte vi hem till föräldrarnas lägenhet och hängde med resten av familjen. På söndagen tog vi ännu en tur och köpte en platt-tv och tillbringade sedan resten av dagen med att svära och försöka installera allt och ställa in kanaler. Vi lyckades med allt förutom att få tv'n och blu ray-spelaren att samarbeta, så idag är jag även ny ägare till en hdmi-kabel.

Igår på kvällen skulle jag, Jojan, Alex och Alex se hela Oscarsgalan. Vi hade samlat på oss snacks som vi hade kunnat leva på i ett par månader och självklart energidricka. Försnacket började vid tio, men självaste galan började inte förrens halv tre. Men vi klarade det. När klockan var sex var galan över och alla knäckta av trötthet, men det var värt det.


Bästa stunden under Oscarsgalan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0