9 maj ´11 - "Du måste lära dig att kontrollera din lullighet!"/Anton

Min blogg strulade igår, så jag fick inte uppdatera på hela dagen. Men jag sparade det längsta inlägget jag skrev och publicerar det nu istället.


Den här helgen har varit lång. I fredags satt jag och Anton kvar i skolan och skrev på våra uppsatser till klockan sex. Sen åkte vi till Varberg där jag fortsatte plugga matte.

Lördagen började med att vi tittade på Antons lillasysters dansföreställning. Den äldsta gruppen dansade balett till Alan Menkens musik ♥. Dumma Anton som tog kort och filmade allt förutom det... Efteråt träffade jag Jojan och hängde med henne resten av dagen. Jag påminde mig själv om att jag behövde köpa snus på vägen hem, men glömde såklart det.

Hemma hos Anton började vi göra iordning köket för vår "Love Hina style-vi-har-pluggat-massa-och-nu-ska-vi-dricka-kväll", men det fanns inte tillräckligt mycket lime för våra Mojitos, så vi skulle gå till affären. Jag kom ännu en gång tänka på mitt snus, men glömde bort det lika fort igen och hoppade in i duschen medan Anton handlade. Dock har han bättre minne än mig och kom tillbaka med både lime och snus.

Det blev en lyckad kväll och vi hade jätteroligt. Planen för idag var att vara bakis och äta pizza, men båda mår jättebra. Dock hindrade det inte oss från att beställa hem varsin pizza iallafall.


Nu ska jag fortsätta plugga matte, eftersom Linn var sjuk och inte kunde träffa mig .___. Vi är lediga imorgon från skolan, så jag ska försöka tvinga ut Anton på stan för lite shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0